Aamupalasmoothie treenaajalle

mennessä kesä 10, 2020Ravinto0 Kommenttia

Tämä aamupalasmoothie tuli elämääni, kun ostin uuden blenderin muutama kuukausi sitten. Siitä lähetien olen tykännyt juoda aamulla smoothieta. Hyvällä blenderillä saa muuten smoothiestakin maistuvampaa.

Tykkään todella paljon Jungle Juice-mehubaarin Pumping iron -smoothiesta, ja otinkin siitä hieman mallia omaan aamupalaani.

Olen vuosien varrella huomannut, että osalla asiakkaista on vaikeuksia saada aamuisin syötyä kiinteää ruokaa, silloin aamupalasmoothie voi olla erinomainen vaihtoehto.

Tässä versiossa on lisätty hiilihydraatin määrää mangolla, banaanilla ja kauraleseillä. Smoothien makua saa muutettua helposti vaihtamalla marjoja tai proteiinijauheen makua.

Treenaajan aamupalasmoothie

  • Pakaste pinaattia muutama kuutio
  • Pakaste mangoa reilusti
  • 1 banaani
  • 1rkl kauralesettä
  • 100 g mustikoita
  • 30 g suklaanmakuista proteiinijauhetta (esim. whey proteiini)
  • Puolikas avokado 
  • 4 dl Vettä/muuta nestettä (esim. mantelimaito)

Laita kaikki ainekset blenderiin ja surauta tasaiseksi. Sen kummempaa ei tämä aamupalasmoothie tarvitse.

Mitä mieltä sinä olet smoothieista aamupalana? Kommentoi alle tai kerro oma smoothiereseptisi!

Ps. Jos tarvitset lisää aamupalavinkkejä, kurkkaa toinen reseptipostauksemme, jossa Anu esittelee hänen suosikkiaamuapalan: herkullisen aamujenpelastajatuorepuuron!

0 kommenttia

Lähetä kommentti

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

INSTAGRAM