Rebel POWER & STRENGTH –

LISÄÄ VOIMAA JA SUORITUSKYKYÄ

Yksilö- ja Pienryhmävalmennukset

Rebel POWER & STRENGTH –

LISÄÄ VOIMAA JA SUORITUSKYKYÄ

Yksilö- ja Pienryhmävalmennukset

Haetko enemmän voimaa ja parempaa suorituskykyä? Oletko valmis olemaan osa vahvaa ja tavoitteellista treeniyhteisöä? POWER & STRENGTH lähivalmennukset ovat suunniteltu juuri sinulle.

Power & Strength lähivalmennuksessa treenaat ja kehityt kuin urheilija. Filosofiamme siirtyy myös muuhun elämään: suhtaudut asioihin rennommin.

N

Valitse yksilö- tai pienryhmävalmennusta.

Valmennamme maksimissaan 4 hengen ryhmissä. Tämä mahdollistaa aina yksilöllisen valmennuksen.

N

Treenaat kerran 1-2 kertaa viikossa Rebel Liftersillä.

Säännölliset tapaamiset varmistavat edistymisen.

N

Tarkkaa ohjausta liiketekniikoihin + valmennusta.

Ohjaajinasi toimivat koulutetut ammattilaiset. Vältät loukkaantumiset

N

Tavoitteellisten treenaajien yhteisö.

Treeniyhteisöömme kuuluu tavoitteellisia treenaajia ja urheilijoita. Tässä ympäristössä kehityt varmasti.

N

Treeniohjelmat valmennusajalle.

Meillä EI ohjata kuten ryhmäliikuntatunneilla, vaan saat laadukkaan treeniohjelman, joissa on ohjeet myös omatoimisiin treeneihin.

POWER & STRENGTH

Power & Strength -treeniohjelmat sisältävät nousujohteista urheilijatreeniä, HIIT-treeniä ja modifioitua strongman -treeniä, joka optimoi kuntosi ja suorituskykysi, ja rakentaa sinulle urheilullisen lookin. Parhaimman harjoitteluadaptaation saavuttamiseksi treeniohjelmat vaihtuvat kolmen viikon välein ja ne noudattavat pitkäaikaisen periodisoinnin periaatteita, jossa intensiteetti- ja voluumijaksot vaihtelevat. Maksimaalinen kehittyminen treeneissä kasvattaa motivaatiota ja monipuolisen treeniohjelmoinnin ansiosta treenaaminen ei ole koskaan tylsää!

Katso alta lisätietoja valmennuksista.

Lisätietoja yksilövalmennuksesta

Tämä valmennus on sinulle jos:

  • Haluat rikkoa tasannevaiheet ja päästä harjoittelussa eteenpäin.
  • Haluat parantaa kehonkoostumusta ja saavuttaa urheilullisen ulkonäön.
  • Haluat selkeät ohjeet ja prosessin, jonka mukaan edetä harjoittelussa ja ravinnossa.

 Kenelle valmennus on:

  • Haluat treenata Helsingissä Rebel Liftersillä.
  • Soveltuu keskitason ja kehittyneelle saliharjoittelijalle ja voimalajeista kiinnostuneille aktiivitreenaajille.
  • Sinulla voi olla myös aikomus kisata tulevaisuudessa (painonnosto, voimanosto, crossfit, voimamiesurheilu).
  • Harjoittelijoille, jotka haluavat yksilöllistä valmennusta.
  • Harjoittelijoille, jotka pitävät myös intervallityyppisestä ja hikisestä harjoittelusta.

Treeniohjelmat:

  • Saat yksilölliset treeniohjelmat koko valmennusajalle, jotka sisältävät ohjeet myös omatoimiseen treeniin.

 Ohjauksen kesto:
60 minuuttia

Hintaesimerkki:
420 e / kk (6kk sopimuskausi)

Lisätietoja pienryhmävalmennuksesta

Kenelle valmennus on:

  • Soveltuu keskitason ja kehittyneelle saliharjoittelijalle ja voimalajeista kiinnostuneille.
  • Haluat muokata kehonkoostumusta urheilulliseen suuntaan.
  • Sinulla voi olla myös aikomus kisata tulevaisuudessa (painonnosto, voimanosto, crossfit, voimamiesurheilu).
  • Harjoittelijoille jotka haluavat haastaa itsensä.
  • Harjoittelijoille jotka pitävät myös intervallityyppisestä ja hikisestä harjoittelusta.

Treeniohjelmat:

  • Saat ryhmän yhteiset treeniohjelmat koko valmennusajalle, jotka sisältävät ohjeet myös omatoimiseen treeniin.

Kesto:
60 minuuttia

Ryhmien ajankohdat:

  • Ma klo 17
  • Ti klo 17.40 ja 18
  • Ke klo 17.30

*HUOM! Varaa aikaa lämmittelyyn 15 minuuttia ennen tunnin alkua

 Hintaesimerkki:
200 e / kk (6kk sopimuskausi)

Marin sport performance -metodi

Marin sport performance

-metodi

Lähestymistapamme

Lähestymistapamme

Harjoitteluohjelmat perustuvat voiman ja suorituskyvyn hankintaa hyviä liiketekniikoita korostaen. Periodisoimme treeniohjelmia ja harjoittelua pitkällä aikavälillä, jolloin kehität monipuolisesti eri ominaisuuksia, parannamme liikehallintaa, liikkuvuutta, voimaa ja suorituskykyä. Kyse ei ole kehon rääkkäämisestä, vaan fiksusta ja tuloksia tekevästä harjoittelusta. Tämä EI OLE taas yksi geneerinen ryhmäliikuntatunti tai netistä tulostettu treeniohjelma, jota ystäväsi noudattavat.

Treenifilosofiamme pohjautuu tutkittuun tietoon ja vankkaan käytännön kokemukseen urheilijoiden parissa ja kouluttajina. Tavoitteenamme on auttaa valmennettaviamme menestymään ja löytämään täysi pontentiaalinsa.

Se filosofia jonka opit Power & Strength -valmennuksissa, siirtyy myös käytännön elämään: ymmärrät kehon toimintaa, suhtaudut asioihin rennommin ja sinulla on vähemmän stressiä.

R

VAIHE 1: Kehon toiminnan optimointi
Tavoitteet: Rakenteellisen tasapainon ohjelmointi, tukilihaksiston vahvistaminen, liikkuvuuden parantaminen, loukkaantumisten ennaltaehkäisy ja puolierojen tasaaminen.

R

VAIHE 2: Suorituskyvyn pohjan rakentaminen
Tavoitteet: perusvoiman kehittäminen, perusliikemallien oppiminen, voimantuottonopeuden ja yleisten kestävyysominaisuuksien kehittäminen.

R

VAIHE 3: Voiman ja räjähtävyyden optimointi
Tavoitteet: Maksimivoiman, nopeuden ja räjähtävyyden, ja liiketaidon kehittäminen. Kestävyysominaisuuksien parantaminen.

R

VAIHE 4: Suorituskyvyn huipun saavuttaminen
Tavoitteet: Uusien maksimien testaus ja väliseuranta.

 

LIITY MUKAAN!

LIITY MUKAAN!

Valmentajat

Valmentajat

Anu Marin

Anu Marin

Urheilijoiden ravinto- ja voimaharjoitteluvalmentaja, tietokirjailija

Suorituskykyyn ja aineenvaihdunnan toiminnan optimointiin keskittynyt tietokirjailija sekä voimaharjoittelu- ja ravintovalmentaja. Hän on kirjoittanut tietokirjat ”Aktivoi aineenvaihduntasi” (Otava 2017) ja ”Laihdutuskoodi” (Otava 2018) ja hänellä on useiden vuosien kenttäkokemus valmentajana ja luennoitsijana. Urheilutaustaa Anulta löytyy klassisesta voimanostosta (IPF). Rebel Lifters on Anun kolmas valmennusyritys.

ANUN KOULUTUS

  • Trainer4you: Hyvinvointivalmentaja, 2010, Vuokatti
  • Trainer4you: Kuntosalivalmentaja, 2010, Vuokatti
  • Trainer4you: Personal trainer, 2011, Vuokatti
  • Vuokatin urheiluopisto: Aikuisliikunnan ohjaajan amt, 2011, Vuokatti
  • Tiimiakatemia: Yrittäjän ammattitutkinto / Tulisielut, 2013, Kajaani
  • Poliquin Group: Strength and Wellness Conference 2013, Boston, USA
  • Precision Nutrition Certification -ravintovalmentajakoulutus
  • Poliquin Group: Poliquin International Certification Program (PICP) level 1 & 2, Rhode Island, 2014
  • Spartan Gear: Bodyweight ohjaajakoulutus, 2014, Turku
  • SPNL: Kahvakuulaohjaaja 1, 2014, Vierumäki
  • Optimoi voimantuotto seminaari, Helsinki, 2015
  • Charles Poliquin: Modern trends in hypertrophy seminar, Helsinki, 2015
  • Poliquin Group: Body Composition Training Camp, 2015, Rhode Island, USA
  • Helsingin psykoterapiainstituutti: Mindfulness peruskurssi, 2015, Helsinki
  • SPNL: Painonnoston ohjaajakoulutus 1, 2015, Helsinki
  • Kari Suomalainen: Kehonhuolto, faskia ja treeniflow, Helsinki, 2015
  • Firstbeat hyvinvointianalyysin käyttäjäkoulutus, Helsinki 2016
  • Optimal training seminar & Optimal training seminar -urheilu ja suorituskyky
  • Ravitsemustieteen perusopinnot 25 op, 2016-2017, Helsingin yliopisto
  • FIHF Ravintovalmentaja, 2017
  • Urheiluravitsemuksen perusopinnot 30 op, 2017-2018, Itä-Suomen yliopisto
  • Terveystieteen perusopinnot 30 op, 2018-2019, Itä-Suomen yliopisto
  • Kilo Strength Society, Sports Specific Training Camp, 2018, Kalifornia, USA
  • Nick Winkelman, The Invisible Edge, 2018, Helsinki
  • Optimal Performance Center Finland Oy:n perustaja ja omistaja vuodet 2015-2017.
  • Rebel Lifters Oy:n perustaja ja valmentaja vuosina 2017-jatkuu edelleen
Heikki Marin

Heikki Marin

Urheilijoiden ravinto- ja voimaharjoitteluvalmentaja, kouluttaja

On työskennellyt useiden vuosien ajan voimaharjoitteluvalmentajana kilpa- ja huippu-urheilun parissa. Työnkuvaan kuuluu yksilöity kokonaisvaltainen urheilijavalmennus, luennointi ja kouluttaminen. Hänen valmennettavansa ovat saavuttaneet kymmeniä SM-, EM-, MM-tason mitalia yli kymmenessä lajissa maailman laajuisesti alle kolmen vuoden aikana. Omat urheilusaavutukset yltävät mm. ilman varusteita tehtyihin yli kahdensadan kilon kyykkyihin sekä 285 kg:n maastavetoon. Kilpailutaustaa häneltä löytyy voimanostosta.

HEIKIN KOULUTUS

  • Vierumäen Urheiluopisto: Valmentajan ammattitutkinto, 2015-2016
  • Vierumäen urheiluopisto / SPNL: Painonnoston ohjaajakoulutus 1, 2013
  • Vierumäen urheiluopisto / SPNL: Painonnoston ohjaajakoulutus 2, 2014
  • Vierumäen urheiluopisto / SVNL: Voimanostovalmentaja taso 1, 2016
  • Precision Nutrition Certification -ravintovalmentajakoulutus, 2014
  • FIHF Ravintovalmentaja, 2017
  • Certified Weightlifting Performance Coach (NASM CEU), Wil Fleming, 2017
  • Certified Speed & Agility coach (NASM CEU), Patrich Beith, Lee Taft, 2016
  • Poliquin Group: Acute & Chronic Injury Rehabilitation, Rhode Island, 2015
  • Poliquin Group: Advance Injury Rehabilitation: Hamstrings & Adductors, Rhode Island, 2015
  • Poliquin Group: Fat Loss Training Camp, Rhode Island, 2015
  • Poliquin Group: Poliquin International Certification Program (PICP) level 1 & 2, Rhode Island, 2014
  • Poliquin Group: Poliquin International Certification Program (PICP) level 3, Rhode Island, 2015
  • Poliquin Group: Poliquin International Certification Program (PICP) level 4 , Rhode Island, 2015
  • Poliquin Group: Strength and Wellness Conference, 2013, Boston, USA
  • Charles Poliquin: Modern trends in hypertrophy seminar, Helsinki, 2015
  • Jyväskylän yliopisto: International Symposium on Exercise Physiology: Focus on High-Intensity Training and Nutrition, 2014
  • Jyväskylän yliopisto: International Symposium: Combined Endurance and Strength Training for Physical Fitness and Sports Performance: From Science to Practice, 2015
  • Jyväskylän yliopisto: International Symposium: Biomechanics of Human Movement: Mechanisms and Methods, 2016
  • Jyväskylän yliopisto: International Symposium:  Mechanisms of adaptation to exercise training, 2017
  • Anatomy trains: Tervettä suorituskykyä: olkapää ja hartiarengas, 2018, Turku
  • Anatomy trains: Tervettä suorituskykyä: Alaraaja, 2018, Turku
  • Anatomy trains: Tervettä suorituskykyä: keskivartalo, 2018, Turku
  • AFPT Convention, 2016, Oslo
  • Frans Bosch, Paul Venner, Valmentajaklinikka Spesial, 2016, Helsinki
  • Andy Bolton: Maastavetoseminaari, 2013, Iisalmi
  • Westside barbell -seminaari, 2014, Helsinki
  • MDD Terveyspalvelut: Täydentäviä koulutuksia (mm. hivenaineanalyysin tulkinta), 2014, Helsinki
  • HE Fysio / Terho Heinola: Fascian anatomia ja toiminnan teoria, Helsinki, 2014
  • Optimoi voimantuotto seminaari, Helsinki, 2015
  • Kari Suomalainen: Kehonhuolto, faskia ja treeniflow, Helsinki, 2015
  • Vilho Ahola LL, Sanna Eloranta ft: Säästöliekki koulutus, Helsinki 2015
  • Tapio Malinen Ps: Helsingin psykoterapiainstituutti, Stressinhallinta tietoisen ja hyväksyvän läsnäolon (mindfulness) avulla, Helsinki 2016
  • Firstbeat hyvinvointianalyysin käyttäjäkoulutus, Helsinki 2016
  • Kilo Strength Society, Sports Specific Training Camp, 2018, Kalifornia, USA
  • Nick Winkelman, The Invisible Edge, 2018, Helsinki
  • Optimal Performance Center Finland Oy:n perustaja ja omistaja vuodet 2015-2017.
  • Optimal Sport Academyn voimaharjoittelun päävalmentajana ja kehittäjä vuosina 2015-2017.
  • Rebel Lifters Oy:n perustaja, toimistusjohtaja ja valmentaja vuosina 2017-jatkuu edelleen

Tule valmennukseen!

Oletko kiinnostunut valmennuksesta? Ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella. Kerro meille itsestäsi ja tavoitteistasi. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian ja varaamme ajan ilmaiseen konsultaatioon, jossa kartoitamme tarkemmin taustojasi. Näin varmistumme siitä, että olet oikea henkilö Power & Strength -ryhmään. Yhteydenotto ei sido sinua vielä mihinkään.

Voit myös laittaa sähköpostia osoitteeseen heikki@rebellifters.fi.