Lähivalmennukset Helsingissä

Yksilö- ja Pienryhmävalmennukset

Lähivalmennukset Helsingissä

Yksilö- ja Pienryhmävalmennukset

Haetko enemmän voimaa ja parempaa suorituskykyä? Oletko valmis olemaan osa vahvaa ja tavoitteellista treeniyhteisöä? Rebel Liftersin POWER & STRENGTH -lähivalmennus on suunniteltu juuri sinulle.

Power & Strength lähivalmennuksessa treenaat ja kehityt kuin urheilija. Treenifilosofiamme sopii niin aloittelijoille kuin kokeneillekin treenaajille, jotka asettavat tavoitteensa korkealle.

N

Valitse yksilö- tai pienryhmävalmennusta.

Konsultaatiossa valitsemme sinulle sopivan vaihtoehdon yksilövalmennuksesta tai neljän hengen pienryhmävalmennuksista. Rakennetaan sinulle sopiva valmennus konsultaatiossa!

N

Treenaat kerran 1-2 kertaa viikossa Rebel Liftersillä.

Säännölliset tapaamiset varmistavat edistymisen.

N

Tarkkaa ohjausta liiketekniikoihin + valmennusta.

Ohjaajanasi toimii koulutettu ammattilainen. Näin vältät loukkaantumiset.

N

Tavoitteellisten treenaajien yhteisö.

Treeniyhteisöömme kuuluu tavoitteellisia treenaajia aloittelijoista kokeneisiin harjoittelijoihin. Tässä innostavassa ympäristössä kehityt varmasti!

N

Treeniohjelmat koko valmennusajalle.

Meillä EI ohjata kuten ryhmäliikuntatunneilla, vaan saat laadukkaan treeniohjelman, joissa on ohjeet myös omatoimisiin treeneihin.

POWER & STRENGTH

Power & Strength -treeniohjelmat sisältävät nousujohteista urheilijatreeniä, HIIT-treeniä ja modifioitua strongman -treeniä, joka optimoi kuntosi ja suorituskykysi, ja rakentaa sinulle urheilullisen lookin. Parhaimman harjoitteluadaptaation saavuttamiseksi treeniohjelmat vaihtuvat 3-4 viikon välein ja ne noudattavat pitkäaikaisen periodisoinnin periaatteita, jossa intensiteetti- ja voluumijaksot vaihtelevat. Maksimaalinen kehittyminen treeneissä kasvattaa motivaatiota ja monipuolisen treeniohjelmoinnin ansiosta treenaaminen ei ole koskaan tylsää!

Katso alta lisätietoja valmennuksista klikkaamalla laatikoita.

Lisätietoja yksilövalmennuksesta

 Tämä valmennus on sinulle jos:

  • Haluat rikkoa tasannevaiheet ja päästä harjoittelussa eteenpäin.
  • Haluat parantaa kehonkoostumusta ja saavuttaa urheilullisen ulkonäön.
  • Haluat selkeät ohjeet ja prosessin, jonka mukaan edetä harjoittelussa ja ravinnossa.

 Kenelle valmennus on:

  • Haluat treenata Helsingissä Rebel Liftersillä.
  • Soveltuu keskitason ja kehittyneelle saliharjoittelijalle ja voimalajeista kiinnostuneille aktiivitreenaajille.
  • Harjoittelijoille, jotka haluavat yksilöllistä valmennusta..
  • Harjoittelijoille, jotka pitävät myös intervallityyppisestä ja hikisestä harjoittelusta.

Treeniohjelmat:

  • Treeniohjelmat sisältävät ohjeet toiminnalliseen salitreeniin.
  • Treeniohjelmat huomioivat loukkaantumisen ennaltaehkäisyn, optimaaliset ja vaihtuvat lämmittelyt.
  • Saat yksilölliset treeniohjelmat koko valmennusajalle, jotka sisältävät ohjeet myös omatoimiseen treeniin valmennustapaamisten ulkopuolella.

Ravintovalmennus:

  • Valmennusjakson aikana saat tarvittaessa myös ravintovalmennusta, jonka myötä varmistat parhaan mahdollisen palautumisen ja tavoitteen mukaisen edistymisen.

Ohjauksen kesto:
60 minuuttia

Hintaesimerkki:
420 e / kk (6kk sopimuskausi. Valmennus sisältää myös salin käyttöoikeuden.)

Lisätietoja pienryhmävalmennuksesta

Kenelle valmennus on:

  • Soveltuu keskitason ja kehittyneelle saliharjoittelijalle.
  • Haluat muokata kehonkoostumusta urheilulliseen suuntaan ja saada yleisesti lisää voimaa.
  • Haluat ympärillesi ryhmän tsemppausta ja tukea kanssatreenaajilta.
  • Harjoittelijoille, jotka haluavat haastaa itsensä.
  • Haluat laadukkaat treeniohjelmat ja tarkkaa ohjausta edulliseen hintaan.
  • Harjoittelijoille, jotka pitävät myös intervallityyppisestä ja hikisestä harjoittelusta.

Treeniohjelmat:

  • Ryhmän yhteiset treeniohjelmat sisältävät ohjeet toiminnalliseen salitreeniin.
  • Treeniohjelmat huomioivat loukkaantumisen ennaltaehkäisyn, optimaaliset ja vaihtuvat lämmittelyt.
  • Saat ryhmän yhteiset treeniohjelmat koko valmennusajalle, jotka sisältävät ohjeet myös omatoimiseen treeniin.

Kesto:
60 minuuttia

Ryhmien ajankohdat:

  • Ma klo 17
  • Ti klo 17.40 ja 18
  • Ke klo 17.30

*HUOM! Varaa aikaa lämmittelyyn 15 minuuttia ennen tunnin alkua

Hintaesimerkki:
200 e / kk (6kk sopimuskausi. Hinta ei sisällä salikorttia, mutta ryhmäläiset voivat halutessaan ostaa sen lisähintaan.)

Valmennushakemuksen täyttäminen ei vielä sido sinua mihinkään. Kun olet täyttänyt hakemuksen, pääset varaamaan maksuttoman konsultaatioajan nettiajanvarauksesta. 30min konsultaatiossa valmentajamme kartoittaa tarkemmin tavoitteitasi, taustojasi ja pääset kysymään lisätietoa valmennuksista. Suunnitellaan yhdessä sinulle sopiva valmennus!

Marin sport performance -metodi

Marin sport performance

-metodi

Lähestymistapamme

Lähestymistapamme

Tämä EI OLE taas yksi geneerinen ryhmäliikuntatunti tai netistä tulostettu treeniohjelma, jota ystäväsi noudattavat.

Harjoitteluohjelmat perustuvat voiman ja suorituskyvyn hankintaa hyviä liiketekniikoita korostaen. Treeniohjelmillamme kehität monipuolisesti eri ominaisuuksia: voimaa, kestävyyttä, räjähtävyyttä, nopeutta, liikehallintaa ja liikkuvuutta. Kyse ei ole kehon rääkkäämisestä, vaan fiksusta ja tuloksia tekevästä harjoittelusta.

Treenifilosofiamme pohjautuvat tutkittuun tietoon ja vankkaan käytännön kokemukseen urheilijoiden parissa ja kouluttajina. Tavoitteenamme on auttaa valmennettaviamme menestymään ja löytämään täysi pontentiaalinsa.

Se filosofia jonka opit Power & Strength -valmennuksissa, siirtyy myös käytännön elämään: ymmärrät kehon toimintaa, suhtaudut asioihin rennommin ja sinulla on vähemmän stressiä.

R

VAIHE 1: Kehon toiminnan optimointi
Tavoitteet: Rakenteellisen tasapainon ohjelmointi, tukilihaksiston vahvistaminen, liikkuvuuden parantaminen, loukkaantumisten ennaltaehkäisy ja puolierojen tasaaminen.

R

VAIHE 2: Suorituskyvyn pohjan rakentaminen
Tavoitteet: perusvoiman kehittäminen, perusliikemallien oppiminen, voimantuottonopeuden ja yleisten kestävyysominaisuuksien kehittäminen.

R

VAIHE 3: Voiman ja räjähtävyyden optimointi
Tavoitteet: Maksimivoiman, nopeuden ja räjähtävyyden, ja liiketaidon kehittäminen. Kestävyysominaisuuksien parantaminen.

R

VAIHE 4: Suorituskyvyn huipun saavuttaminen
Tavoitteet: Uusien maksimien testaus ja väliseuranta.

 

LIITY MUKAAN!

LIITY MUKAAN!

Valmentajat

Valmentajat

Anu Marin

Anu Marin

Urheilijoiden ravinto- ja voimaharjoitteluvalmentaja, tietokirjailija

Suorituskykyyn ja aineenvaihdunnan toiminnan optimointiin keskittynyt tietokirjailija sekä voimaharjoittelu- ja ravintovalmentaja. Hän on kirjoittanut tietokirjat "Aktivoi aineenvaihduntasi" (Otava 2017) ja "Laihdutuskoodi" (Otava 2018) ja hänellä on lähes vuosikymmenen kenttäkokemus valmentajana ja luennoitsijana. Urheilutaustaa Anulta löytyy klassisesta voimanostosta (IPF). Rebel Lifters on Anun kolmas valmennusyritys.

ANUN KOULUTUS

  • Trainer4you: Hyvinvointivalmentaja, 2010, Vuokatti
  • Trainer4you: Kuntosalivalmentaja, 2010, Vuokatti
  • Trainer4you: Personal trainer, 2011, Vuokatti
  • Vuokatin urheiluopisto: Aikuisliikunnan ohjaajan amt, 2011, Vuokatti
  • Tiimiakatemia: Yrittäjän ammattitutkinto / Tulisielut, 2013, Kajaani
  • Poliquin Group: Strength and Wellness Conference 2013, Boston, USA
  • Precision Nutrition Certification -ravintovalmentajakoulutus
  • Poliquin Group: Poliquin International Certification Program (PICP) level 1 & 2, Rhode Island, 2014
  • Spartan Gear: Bodyweight ohjaajakoulutus, 2014, Turku
  • SPNL: Kahvakuulaohjaaja 1, 2014, Vierumäki
  • Optimoi voimantuotto seminaari, Helsinki, 2015
  • Charles Poliquin: Modern trends in hypertrophy seminar, Helsinki, 2015
  • Poliquin Group: Body Composition Training Camp, 2015, Rhode Island, USA
  • Helsingin psykoterapiainstituutti: Mindfulness peruskurssi, 2015, Helsinki
  • SPNL: Painonnoston ohjaajakoulutus 1, 2015, Helsinki
  • Kari Suomalainen: Kehonhuolto, faskia ja treeniflow, Helsinki, 2015
  • Firstbeat hyvinvointianalyysin käyttäjäkoulutus, Helsinki 2016
  • Optimal training seminar & Optimal training seminar -urheilu ja suorituskyky
  • Ravitsemustieteen perusopinnot 25 op, 2016-2017, Helsingin yliopisto
  • FIHF Ravintovalmentaja, 2017
  • Urheiluravitsemuksen perusopinnot 30 op, 2017-2018, Itä-Suomen yliopisto
  • Terveystieteen perusopinnot 30 op, 2018-2019, Itä-Suomen yliopisto
  • Kilo Strength Society, Sports Specific Training Camp, 2018, Kalifornia, USA
  • Optimal Performance Center Finland Oy:n perustaja ja omistaja vuodet 2015-2017.
  • Rebel Lifters Oy:n perustaja ja valmentaja vuosina 2017-jatkuu edelleen
Heikki Marin

Heikki Marin

Urheilijoiden ravinto- ja voimaharjoitteluvalmentaja, kouluttaja

On työskennellyt useiden vuosien ajan voimaharjoitteluvalmentajana kilpa- ja huippu-urheilun parissa. Työnkuvaan kuuluu yksilöity kokonaisvaltainen urheilijavalmennus, luennointi ja kouluttaminen. Hänen valmennettavansa ovat saavuttaneet kymmeniä SM-, EM-, MM-tason mitalia yli kymmenessä lajissa maailman laajuisesti alle kolmen vuoden aikana. Omat urheilusaavutukset yltävät mm. ilman varusteita tehtyihin yli kahdensadan kilon kyykkyihin sekä 285 kg:n maastavetoon. Kilpailutaustaa häneltä löytyy voimanostosta.

HEIKIN KOULUTUS

  • Metropolia ammattikorkeakoulu: Fysioterapia, 2020-2023
  • Vierumäen Urheiluopisto: Valmentajan ammattitutkinto, 2015-2016
  • Vierumäen urheiluopisto / SPNL: Painonnoston ohjaajakoulutus 1, 2013
  • Vierumäen urheiluopisto / SPNL: Painonnoston ohjaajakoulutus 2, 2014
  • Vierumäen urheiluopisto / SVNL: Voimanostovalmentaja taso 1, 2016
  • Precision Nutrition Certification -ravintovalmentajakoulutus, 2014
  • FIHF Ravintovalmentaja, 2017
  • Certified Weightlifting Performance Coach (NASM CEU), Wil Fleming, 2017
  • Certified Speed & Agility coach (NASM CEU), Patrich Beith, Lee Taft, 2016
  • Poliquin Group: Acute & Chronic Injury Rehabilitation, Rhode Island, 2015
  • Poliquin Group: Advance Injury Rehabilitation: Hamstrings & Adductors, Rhode Island, 2015
  • Poliquin Group: Fat Loss Training Camp, Rhode Island, 2015
  • Poliquin Group: Poliquin International Certification Program (PICP) level 1 & 2, Rhode Island, 2014
  • Poliquin Group: Poliquin International Certification Program (PICP) level 3, Rhode Island, 2015
  • Poliquin Group: Poliquin International Certification Program (PICP) level 4 , Rhode Island, 2015
  • Poliquin Group: Strength and Wellness Conference, 2013, Boston, USA
  • Charles Poliquin: Modern trends in hypertrophy seminar, Helsinki, 2015
  • Jyväskylän yliopisto: International Symposium on Exercise Physiology: Focus on High-Intensity Training and Nutrition, 2014
  • Jyväskylän yliopisto: International Symposium: Combined Endurance and Strength Training for Physical Fitness and Sports Performance: From Science to Practice, 2015
  • Jyväskylän yliopisto: International Symposium: Biomechanics of Human Movement: Mechanisms and Methods, 2016
  • Jyväskylän yliopisto: International Symposium:  Mechanisms of adaptation to exercise training, 2017
  • Kisakallion urheiluopisto: Third Scientific Conference on Motor Skill Acquisition, 2019
  • Anatomy trains: Tervettä suorituskykyä: olkapää ja hartiarengas, 2018, Turku
  • Anatomy trains: Tervettä suorituskykyä: Alaraaja, 2018, Turku
  • Anatomy trains: Tervettä suorituskykyä: keskivartalo, 2018, Turku
  • AFPT Convention, 2016, Oslo
  • Frans Bosch, Paul Venner, Valmentajaklinikka Spesial, 2016, Helsinki
  • Andy Bolton: Maastavetoseminaari, 2013, Iisalmi
  • Westside barbell -seminaari, 2014, Helsinki
  • MDD Terveyspalvelut: Täydentäviä koulutuksia (mm. hivenaineanalyysin tulkinta), 2014, Helsinki
  • HE Fysio / Terho Heinola: Fascian anatomia ja toiminnan teoria, Helsinki, 2014
  • Optimoi voimantuotto seminaari, Helsinki, 2015
  • Kari Suomalainen: Kehonhuolto, faskia ja treeniflow, Helsinki, 2015
  • Vilho Ahola LL, Sanna Eloranta ft: Säästöliekki koulutus, Helsinki 2015
  • Tapio Malinen Ps: Helsingin psykoterapiainstituutti, Stressinhallinta tietoisen ja hyväksyvän läsnäolon (mindfulness) avulla, Helsinki 2016
  • Firstbeat hyvinvointianalyysin käyttäjäkoulutus, Helsinki 2016
  • Kilo Strength Society, Sports Specific Training Camp, 2018, Kalifornia, USA
  • Optimal Performance Center Finland Oy:n perustaja ja omistaja vuodet 2015-2017.
  • Optimal Sport Academyn voimaharjoittelun päävalmentajana ja kehittäjä vuosina 2015-2017.
  • Rebel Lifters Oy:n perustaja, toimistusjohtaja ja valmentaja vuosina 2017-jatkuu edelleen
Hanna Nyyssönen

Hanna Nyyssönen

Urheilijoiden ravinto- ja voimaharjoitteluvalmentaja

Olen työskennellyt vuodesta 2013 saakka kokopäiväisenä valmentajana. Useiden vuosien valmennustyö onkin antanut minulle vahvan osaamisen erilaisista ja -tasoisista valmennettavista.

Kiinnostukseni laji- ja urheiluvalmennukseen on syntynyt osaksi oman kilpaurheilutaustani vuoksi, sillä olen harrastanut kilpatasolla hiihtoa, ringetteä ja salibandya. Olen erittäin kiinnostunut urheilusta ja koenkin, että monipuolinen kiinnostus eri lajeja kohtaan on etu tässä ammatissa.

HANNAN KOULUTUS

  • Rebel Lifters: Marin Sport Performance level 1-3, Helsinki, 2018-2019
  • FAF: Wellness Coach, 2016
  • FAF: Nutrition Coach, 2014
  • FAF: Personal Trainer, 2013
  • FISAF: Kuntosaliohjaaja, 2004
  • Suomen jalkapallofysioterapia yhdistys: Nuoren urheilijan fysiikkavalmennus 2019
  • Rebel Lifters: Voimaa ja suorituskykyä seminaari, 2018
  • FirstBeat: Hyvinvointianalyysi ja tulkinta 2017
  • Jukka Harju: Suorituskyvyn kehittäminen 2016
  • Evofitness: Kehonpainoharjoittelu -seminaari, 2016
  • Performancelab: Kehon hormonitasapaino, 2015
  • FAF: Lihasmassan kasvatus - erikoistekniikat, 2015
  • Spartan Antti Nurmi: Kehonpainoharjoittelu -seminaari, 2014
  • Laura Niemelä: Painonnostokoulutus, 2014
  • Lisäksi useampia lyhyempiä seminaareja ja luentoja.

Oletko kiinnostunut valmennuksesta? Täytä valmennushakemus ja pääset varaamaan nettiajanvarauksesta ajan maksuttomaan 30 min konsultaatioon, jossa kartoitamme tarkemmin taustojasi ja pääset kysymään lisätietoja valmennusvaihtoehdoista. Maksuton konsultaatio tai hakemuksen täyttäminen eivät sido sinua vielä mihinkään!

Jäikö kuitenkin vielä jotain kysyttävää?

Ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella. Kerro meille itsestäsi ja tavoitteistasi. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian ja varaamme ajan ilmaiseen konsultaatioon, jossa kartoitamme tarkemmin taustojasi. Näin varmistumme siitä, että olet sopiva henkilö valmennuksiimme. Yhteydenotto ei sido sinua vielä mihinkään.

Lähetä kysymyksesi tällä lomakkeella