Voimaa ja suorituskykyä -seminaari, Naantali

Voimaa ja suorituskykyä -seminaari Naantalissa!

Seminaarin osallistujilta 4,3 / 5 arvosanan saanut Voimaa ja suorituskykyä -seminaari tulee jälleen! Voimaa ja suorituskykyä -viikonloppuseminaarissa opit lisää treeniohjelmoinnista ja -jaksotuksesta, ja opit ymmärtämään tehokkaan voimaharjoittelun osa-alueita. Seminaari järjestetään Bear’s Strongman Training Centerillä Naantalissa

Tämä seminaari on sinulle, joka haluat tehdä itsestäsi tai mahdollisesta valmennusasiakkaastasi erittäin vahvan ja suorituskykyisen lajissa kuin lajissa. Opit miten ennaltaehkäiset loukkaantumisia ja pystyt harjoittelemaan yhtäjaksoisesti ympäri vuoden. Seminaarista saat mukaan kolme treeniohjelmaa ja opit jaksottamaan kehittävän harjoittelun.

Seminaarissa opit treeniohjelmoinnin tärkeimmät periaatteet ja rakenteet. Systemaattisesti treeniohjelmia suunnittelemalla saat suunniteltua helposti tehokkaat treeniohjelmat itsellesi ja asiakkaallesi. Tämä seminaari antaa sinulle tärkeää tietoa kuinka rakennat tehokkaan, tuloksekkaan ja turvallisen harjoitusohjelman. Lopeta treeniohjelmien rakentaminen ”arpakoneella”, jossa liikkeitä heitellään ohjelmiin pelkän tuntemuksen mukaan. Tätä ohjelmointimallia et saa tai löydä mistään muualta Suomesta.

Saat käyttöösi voimavalmentaja Heikki Marinin parhaat opit, joiden avulla eri lajien urheilijat saavuttivat yli kuusikymmentä SM-, kaksi EM- ja neljä MM-mitalia neljässätoista eri lajissa yksinään vuosina 2014-17. Heikki on pohjoismaiden neljäs Poliquin International Certification Program (PICP) level 4 valmentaja.

Seminaari on suunnattu aktiiviharrastajille ja valmentajille, jotka haluavat oppia lisää tehokkaan treeniohjelman suunnittelusta. Sinun ei siis vielä tarvitse olla liikunta-alalla osallistuaksesi seminaariin. Tästä seminaarista voit hakea oppia ja parempaa ymmärrystä myös omaan treeniohjelmointiisi.

Mitä opit seminaarissa?

Rakenteellinen tasapaino ja loukkaantumisten ennaltaehkäisy

  • Mitä tarkoittaa rakenteellinen tasapaino?
  • Mitä tutkimus sanoo loukkaantumisriskien pienentämisestä ja rakenteellisesta tasapainosta?
  • Kuinka rakenteellisen tasapainon jakso rakennetaan ohjelmoinnissa?
  • Esimerkkiohjelma rakenteellisen tasapainon ohjelmoinnista.

Voimatreenialueet

  • Mitä ovat kehitettävät voima-alueet?
  • Miten treeniohjelmoinnin parametrit vaikuttavat harjoitusvasteeseen?
  • Miten koostat suunnitelmallisen ja voimaa rakentavan harjoitusohjelman?
  • Esimerkkiohjelma voima-alueiden käytöstä ja parametreistä ohjelmoinnissa

Energiantuottomekanismit ja kestävyysominaisuudet

  • Mitä ovat eri energiantuottotavat?
  • Miten energiantuottomekanismeja tulisi treenata?
  • Miten energiantuotto mekanismitreenit rakennetaan käytännössä?
  • Esimerkkiohjelma energiantuottomekanismitreeneistä.

Ohjelmointi ja periodisointi

  • Mitä on periodisointi ja mitä tutkimusnäyttö sanoo siitä?
  • Kuinka periodisoida lyhyellä ja pitkällä tähtäimellä?
  • Miten rakentaa toimiva periodisointisuunnitelma, joka yhdistää rakenteellisen tasapainon, voiman kehittämisen, sekä energiantuottomekanismien ja kestävyysominaisuuksien treenaamisen?
  • Esimerkkisuunnitelma periosoinnista ja viikkosuunnitelma treenien yhdistämisestä.

Aikataulu ja viikonloppujen sisältö

Seminaarin kesto on yksi viikonloppu ja pitopaikkana toimii Pajulahden urheiluopisto. Koulutuksen vetää Rebel Liftersin voimaharjoitteluvalmentaja ja perustaja Heikki Marin. Alla tarkempi ohjelma. Päivät sisältävät paljon treeniohjelmasuunnittelun teoriaa sekä kysy & vastaa -osuuksia.

Seminaarin ajankohta 29.-30.9.2018

Seminaarin ajankohta 29.-30.9.2018

Lauantain aikataulu

klo 10.00-11.30 Rakenteellinen tasapaino ja loukkaantumisten ennaltaehkäisy

klo 11.30-12.30 Lounas

klo 12.30-14.00 Rakenteellinen tasapaino ja loukkaantumisten ennaltaehkäisy

klo 14.00-14.15 Tauko

klo 14.15-15.45 Voimatreenialueet

klo 15.45-16.00 Tauko

klo 16.00-17.00 Voimatreenialueet

Sunnuntain aikataulu

Klo 9.30-11.00 Energiantuottomekanismit ja kestävyysominaisuudet

Klo 11.00-11.15 Tauko

Klo 11.15-12.00 Energiantuottomekanismit ja kestävyysominaisuudet

Klo 12.00-13.00 Lounas

Klo 13.00-14.30 Treeniohjelmointi ja periodisointi

Klo 14.30-14.45 Tauko

Klo 14.45-17.00 Treeniohjelmointi ja periodisointi

Paikka: Bear’s Strongman Training Center, Peräistentie 376, Naantali

Paikka: Bear’s Strongman Training Center, Peräistentie 376, Naantali

Seminaarista sanottua:

”Sain juuri sen tiedon, jota halusinkin saada. Pystyn siirtämään oppimani helposti omaan treeniin ja tuleviin valmennuksiin. Hyviä vinkkejä, jotka pystyy ehdottomasti siirtämään käytäntöön. Parhaita koulutuksia treenipuolelle!” -Eetu Kuosmanen

Pidin eniten selkeästä kerronnasta ja asiantuntemuksesta eli KAIKESTA! Seminaarin jälkeen oman ohjelmoinnin suunnittelu on huomattavasti helpompaa ja järjestelmällisempää” -Lauri Varpa

Seminaarista sanottua:

”Sain juuri sen tiedon, jota halusinkin saada. Pystyn siirtämään oppimani helposti omaan treeniin ja tuleviin valmennuksiin. Hyviä vinkkejä, jotka pystyy ehdottomasti siirtämään käytäntöön. Parhaita koulutuksia treenipuolelle!” -Eetu Kuosmanen

Pidin eniten selkeästä kerronnasta ja asiantuntemuksesta eli KAIKESTA! Seminaarin jälkeen oman ohjelmoinnin suunnittelu on huomattavasti helpompaa ja järjestelmällisempää” -Lauri Varpa

Ketä olemme valmentaneet?

Urheilijamme ovat saavuttaneet yli kuusikymmentä SM-, kaksi EM- ja neljä MM-mitalia neljässätoista eri lajissa yksinään vuosina 2014-17. Me tiedämme miten menestyjiä tehdään.

Palautetta aiemmista koulutuksista

Olen osallistunut viiteen Heikin pitämään seminaariin. Kaikki ovat olleet erittäin korkeatasoisia, ja mikä tärkeintä, tarjonneet erinomaiset työkalut joiden avulla uudet opit voi viedä helposti käytäntöön niin aloittelijalle kuin huippu-urheilijalle. Tällä hetkellä parasta koulutusta mitä Suomessa on saatavilla! Vahva suositus, ja osallistun jatkossakin Heikin koulutuksiin.

Joona Keränen

Lappeenranta

Ota yhteyttä!

Jäikö sinulle vielä kysyttävää ammattilaisille suunnatuista urheiluvalmennuskoulutuksista? Ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella ja vastaamme sinulle mahdollisimman pian. Voit myös laittaa sähköpostia osoitteeseen heikki@rebellifters.fi.