Barbell Principle Community

  • Barbell Principle Community on jäsenyys, jossa saat uuden treeniohjelman salille joka kuukausi – niin kauan kuin haluat.
  • Kasvata voimaa painoharjoittelun avulla.
  • Riko kaikki tasannevaiheet harjoittelussa suunnitelmallisella ja periodisoidulla treeniohjelmoinnilla. BPC-treeniohjelmat seuraavat järkevästi toinen toistaan.
  • Keskity treenaamisessa siihen mihin kehosi pystyy! (Sen sijaan, että keskittyisit vain ulkonäköön.)
  • Ei sitoutumista pitkiin sopimuksiin joista et pääse irti. Emme koeta huijata sinua liittymään ja sen jälkeen estä tilauksen perumista. Me uskomme, että tulet rakastamaan tätä treeniohjelmaa ja haluat pysyä mukana, koska kehityt koko ajan eteenpäin.
  • Haluatko kahden kuukauden ilmaiset treeniohjelmat? Kun valitset vuosittaisen jäsenyyden, saat sen 10 kuukauden hinnalla!
  • Etkö ole varma onko Barbell Principle Community jäsenyys sopiva sinulle? Katso useimmin kysytyt kysymykset TÄSTÄ.
  • Mietitkö miltä treeniohjelmointimme näyttää? Tilaa ilmainen treeniohjelmanäyte TÄSTÄ.

Valitse jäsenyysvaihtoehto:

Arvostelut Barbell Principle Community

Parasta on se että tekeminen on mietitty valmiiksi ei enää haahuilua salilla. Itselläni ohjelma toimii hyvin vaikka sovellan treenejä. Treenaan ohjelmalla kolme kertaa viikossa.
Antti

Kuukauden kokeilun jälkeen tilaus muuttuu vuosijäsenyyteen. Motivoiva järkevästi rakennettu kokonaisuus. Hyvällä tavalla yksinkertainen ohjelma. Ei mene tehokasta aikaa juoksennellessa salissa laitteelta toiselle.
Päivi

Treenin monipuolisuus tekee tästä niin hyvän ohjelman. 5/5
BPC-osallistuja

FAQ

Montako kertaa viikossa ohjelmalla pitää treenata?

Treeniohjelmat on rakennettu siten, että sisältävät 4 erilaista treenipäivää (4-jakoinen treeniohjelma). Suosittelemme, että teet parhaasi saavuttaaksesi 4 treeniä viikossa.

Joustavalla suhtautumisella ohjelman saa toimimaan myös vähemmillä treenikerroilla. 🙂 Voit seurata ohjelman progressioita ja saada hyvää tulosta treenaamalla 2-3 kertaa viikossa.

Jokaisessa treenipäivässä on eriteltynä pääliikkeet (ns. voimaosuus) ja sen jälkeen suoritettavat apuliikkeet. Emme suosittele jättämään väliin kokonaista treenipäivää, mutta voit yhdistää ohjelman voimaosuuksia ja tehdä vähemmän apuliikkeitä, jotta saat sovitettua treeniohjelman omaan viikkorutiiniisi.

Miten treeniohjelmat on rakennettu?

Treeniohjelmissa on 4 erilaista treenipäivää (4-jakoinen treeniohjelma).

Treeniohjelma on rakennettu niin, että sinun on mahdollista tehdä jatkuvaa kehitystä voimatasoihin. Palautumisesta huolehtiminen on tärkeä osa kehittymistä ja tästä syystä treeniohjelmissa on on pyritty tasapainoon voluumin, intensiteetin, liikevalikoiman suhteen viikkotasolla ja pidemmällä aikavälillä. Et siis treenaa itseäsi ylirasitukseen!

Jokaisessa treenipäivässä on eriteltynä pääliikkeet (ns. voimaosuus) ja niiden jälkeen suoritettavat apuliikkeet. Emme suosittele jättämään väliin kokonaista treenipäivää, mutta voit yhdistellä esim. ohjelman pääliikeosuuksia ja tehdä vähemmän apuliikkeitä, jotta saat sovitettua treeniohjelman omaan viikkorutiiniisi.

Tämän lisäksi ohjeistamme oikeaoppisen ja tehokkaan lämmittelyrutiinin. 

Kuinka pitkiä treenit ovat?

Treenin tekemiseen menee noin 1 tunti. Mikäli kiinnität erityisen paljon huomiota lämmittelyihin ja teet liikkeet hitaammassa tahdissa, aikaa treenin tekemiseen voi mennä hieman pidempään.

Kuinka monta viikkoa / kuukautta tämä ohjelma kestää?

Tällä ohjelmalla ei ole alkamis- tai päättymispäivää. Ajatuksemme on, että treenaaminen ja voiman kasvattaminen on elämäntapa joka ei pääty 8 tai 12 kuukauden jälkeen. Näin olleen myös systemaattisen treeniohjelmoinnin tulee jatkua niin kauan kun haluat kasvattaa voimaa turvallisesti ja tehokkaasti, ja huolehtia optimaalisesta palautumisesta.

Treeniohjelmoinnissa keskitymme pitkäkestoiseen ja pysyvään voiman kasvuun, jotta pystymme välttämään tasannevaiheet kehityksessä ja ylirasituksen. Treeniohjelmointimme makrosykli kestää noin 6-8 kk (eli noin 6-8 treeniohjelmaa).

Milloin voin liittyä mukaan?

Voit tulla mukaan koska tahansa! Koska ohjelmointimme etenee jaksotussuunnitelman mukaisesti, suurin vaikuttava tekijä voiman ja lihasmassan lisäämiseksi on pitkäjänteisyys – se että treenaat viikosta ja kuukaudesta toiseen. Treeniohjelman yksittäinen treeni tai viikko ei ole merkityksellinen kehityksen kannalta. Tästä syystä on parempi tulla mukaan heti kun voit, kuin odottaa ”parempaa hetkeä”.

Kuinka pitkäksi aikaa sitoudun tilaamaan ohjelmaa?

Meillä ei ole minimiaikarajaa sitoutumiseen! Voit siis peruuttaa tilauksen koska tahansa.

Jotta ehdit nähdä tuloksia, suosittelemme että olet mukana vähintään neljä kuukautta.

Jos kuitenkin päätät sitoutua pidemmäksi aikaa ja ostat vuoden jäsenyyden kerralla, tarjoamme kaksi kuukautta ilmaiseksi. Kaikki ostot ovat lopullisia, joten kun veloitus on tehty saat käyttöoikeuden siihen saakka kunnes perut tilauksen.

Voinko peruuttaa tilauksen koska tahansa?

KYLLÄ! Kuukausi- ja vuositilauksen voit peruuttaa koska tahansa. Peruutathan tilauksen kuitenkin ennen seuraavaa veloitusta.

Jo veloitettuja maksuja ei palauteta.

Voit palata jäseneksi koska tahansa.

Kannattaako valita kuukausi- vai vuosijäsenyys?

Jos haluat vain kokeilla Barbell Principle Community -treeniohjelmia, suosittelemme valitsemaan kuukausijäsenyyden. Näin pystyt peruuttamaan tilauksen koska tahansa, etkä varmasti maksa turhasta. Kuukausijäsenyys veloitetaan kuukausittain.

Suosittelemme kuitenkin, että olet mukana vähintään 4 kuukautta, jotta ehdit saada tuloksia treeniohjelmoinnilla.

Jos taas olet varma, että haluat sitoutua vuodeksi kerralla ja säästää kahden kuukauden valmennusmaksut, kannattaa valita vuosijäsenyys. Vuosijäsenyys veloitetaan vuosittain ja rahoja ei palauteta veloituksen jälkeen.

Voinko vaihtaa kuukausijäsenyyteni vuosijäsenyydeksi?

Kyllä voit!

Tässä tapauksessa peru ensin kuukausijäsenyys ja osta tämän jälkeen vuosijäsenyys.

Vuosijäsenyytesi alkaa siitä päivästä kun olet tehnyt vuosijäsenyysoston.

Pysyvätkö treeniohjelmat tallennettuina valmennusohjelmistossa?

Uusi treeniohjelma toimitetaan jokaisen kuun 1. tiistaina. Vanhoja ohjelmia ei arkistoida eli ne poistuvat kun ohjelma päivitetään.

Voinko tehdä tätä ohjelmaa crossfitin / painonnoston rinnalla?

Lyhyt vastaus on ”kyllä”, mutta pitkä vastaus on ”kyllä, mutta se vähän riippuu”. Tämä treeniohjelmointi on tehty yksinään tehtäväksi. Siinä ei siis ole huomioitu mahdollisista muista treeneistä / treeniohjelmista tulevaa lisärasitusta.

Voit tietenkin ottaa palasia tästä treeniohjelmoinnista ja maustaa niillä omaa harjoitteluasi. Jokaisessa päivässä on ns. voimaosuus ja sen jälkeen tehtävät apuliikkeet. Jos esimerkiksi teet painonnostoa, voit vaihtaa voimaosuuden painonnostoharjoitteluun ja tehdä tästä ohjelmasta pelkät apuliikkeet. Tämän lisäksi voit hyötyä ohjelmaan sisällytetyistä lämmittelyistä, jotka ovat osa loukkaantumisten ennaltaehkäisyä.

Koska treeniohjelma perustuu edullisuuteen, emme voi antaa yksilöllisiä ohjeita crossfit / painonnostoharjoittelun ja Barbell Principle -treeniohjelmoinnin yhdistämiseen.

Mitä treenivälineitä tarvitsen?

Suosituksemme on, että sinulla on käytössäsi kattava valikoima vapaita painoja.

Treeniohjelmien tekemiseen riittää kuntosalin / kotisalin varustus. Käytämme harjoittelussa seuraavia välineitä: levytankoja, levypainoja, käsipainoja, tasapenkkiä, vinopenkkiä, alaviistopenkkiä, kahvakuulia, jumppapalloa, leuanvetotankoa, kyykkyräkkiä, vastuskumeja.

Näiden lisäksi sisällytämme harjoitteluun joitakin laitteita kuten reiden koukistusta / ojennusta, taljalaitteita ym. mutta annamme näille myös vaihtoehtoja mikäli käytössäsi on kotisalin välineet.

Mitä avoimemmin mielin mukautat treeniä, sitä enemmän saat irti suppeammastakin välinevalikoimasta.

Mistä tiedän miten nostan painoja viikko viikolta?

Saat treeniohjelman mukana selkeät ohjeet ja esimerkit painojen korotusten tekemiseen.

Entä jos minulla ei ole pääsyä kuntosalille juuri nyt?

Suosittelemme, että odotat kunnes pääset taas salille.

Sopivatko treeniohjelmat aloittelijoille?

Ohjelmointi sopii kaikille niille, jotka tuntevat olonsa jo mukavaksi painoharjoittelun parissa tai salilla.

Mikäli et ole koskaan harrastanut painoharjoittelua, suosittelemme Rebel Liftersin yksilöllistä lähivalmennusta loukkaantumisten välttämiseksi.

Onko tässä ohjelmassa yksilöllistä seurantaa tai ravinto-opastusta?

Koska Barbell Principle Community -treeniohjelmointi perustuu edullisuuteen, emme voi antaa yksilöllisiä ohjeita, seurantaa tai palautetta edistymisestäsi.

Tarjoamme tähän tarpeeseen yksilövalmennusta etänä ja lähivalmennuksena. Yksilövalmennuksessa saat henkilökohtaisen valmentajan, joka seuraa edistymistäsi ja antaa ohjeita niin treenien, palautumisen kuin ravinnon osalta.

Sisältyykö hintaan Facebook-ryhmää?

Tämä tuote ei sisällä Facebook-ryhmää. Koska Barbell Principle Community -treeniohjelmointi perustuu edullisuuteen, emme voi antaa yksilöllisiä ohjeita, seurantaa tai palautetta edistymisestäsi.

Voiko miehet / naiset / muut tehdä tätä treeniohjelmaa?

Kyllä voi! Tämä ohjelma sopii kaikille, jotka haluavat kasvattaa voimaa ja lihasta painoharjoittelun avulla, fiksusti periodisoidulla treeniohjelmoinnilla.

Jäikö kysymyksiä? Ota YHteyttä!

Kysymys Barbell Principle Communitystä