Rebel Lifters Academy

Neljän kuukauden intensiivinen ja käytännönläheinen etävalmennus ja -koulutuspaketti kohti parempaa suorituskykyä ja treeniohjelmointiosaamista!

Rebel Lifters Academy

Neljän kuukauden intensiivinen ja käytännönläheinen etävalmennus ja -koulutuspaketti kohti parempaa suorituskykyä ja treeniohjelmointiosaamista!

Mikä on Rebel Lifters Academy?

Ostatko usein valmennusta oppiaksesi lisää treeniohjelmoinnista ja ravintovalmennuksesta? Olet ehkä huomannut, että geneeristen verkkokurssien läpikäyminen ei vie eteenpäin ammatillisesti. Ehkä olet käynyt useita koulutuksia, mutta opittujen asioiden vieminen käytäntöön, ja tehokkaiden treeniohjelmien ja periodisoinnin rakentaminen on edelleen hukassa. Oletko harkinnut valmennusta ja koulutusta Rebel Liftersillä, mutta matka Helsinkiin tuntuu ylitsepääsemättömän pitkälle? Nyt saat koulutusta ja valmennusta samassa paketissa!

Neljän kuukauden Rebel Lifters Academy valmennuksessa maksimoit suorituskyvyn kasvun ja opettelet tekemään entistä parempia, uniikkeja treeniohjelmia itsellesi ja mahdollisille asiakkaillesi sekä hyödyntämään periodisointia ohjelmasuunnittelussa. Bonuksena käymme läpi urheilijan ravitsemusta ja annamme henkilökohtaisia ohjeita ruokavalion toteutukseen.

Tämä kokonaisuus palvelee parhaiten tavoitteellisia treenaajia, valmentajia ja valmentajaksi aikovia, jotka haluavat valmennuksen lisäksi palavasti oppia ”kuinka” ja ”miksi” asioita tehdään. Kuulet syväluotaavat perustelut ohjeiden taustalta ja näin opit myös itse. Parasta on, että ensimmäistä kertaa voit osallistua koulutukseemme ja valmennukseen suoraan kotoa. Otamme ryhmään vain rajatun määrän osallistujia (maksimissaan 15 henkilöä).

Olemme valmentaneet menestyksekkäästi tuhansia asiakkaita ja yli sataa urheilijaa uramme aikana ja erityisosaamisemme on käytännön valmennustyössä ja sen kouluttamisessa. Tiedämme, että alan huipulla on aina tilaa uusille valmentajille ja haluammekin omalta osaltamme auttaa sinua sinne.

Hakemuksen täyttäminen ei sido sinua mihinkään tai varmista paikkaasi tässä valmennus- ja koulutuskokonaisuudessa. Kun täytät hakemuksen, otamme sinuun yhteyttä, jotta voimme varmistua että olet sopiva henkilö valmennukseen.

Mitä opit treeniohjelmoinnista valmennuksen aikana?

Autamme viemään tutkitun tiedon käytäntöön. Olemme jakaneet koulutusosuuden seuraaviin osa-alueisiin.

Rakenteellinen tasapaino ja loukkaantumisten ennaltaehkäisy

Voimatreenialueet ja niiden käyttäminen treeniohjelmoinnissa

Energiantuottomekanismit ja kestävyysominaisuudet

Ohjelmointi ja periodisointi

  • Mitä tarkoittaa rakenteellinen tasapaino?
  • Mitä tutkimus sanoo loukkaantumisriskien pienentämisestä ja rakenteellisesta tasapainosta?
  • Kuinka rakenteellisen tasapainon jakso rakennetaan ohjelmoinnissa?

 

  • Mitä ovat kehitettävät voima-alueet?
  • Miten treeniohjelmoinnin parametrit vaikuttavat harjoitusvasteeseen?
  • Miten koostat suunnitelmallisen ja voimaa rakentavan harjoitusohjelman?

 

  • Mitä ovat eri energiantuottotavat?
  • Miten energiantuottomekanismeja tulisi treenata?
  • Miten energiantuotto mekanismitreenit rakennetaan käytännössä?

 

  • Mitä on periodisointi ja mitä tutkimusnäyttö sanoo siitä?
  • Kuinka periodisoida lyhyellä ja pitkällä tähtäimellä?
  • Miten rakentaa toimiva periodisointisuunnitelma, joka yhdistää rakenteellisen tasapainon, voiman kehittämisen, sekä energiantuottomekanismien ja kestävyysominaisuuksien treenaamisen?

Mitä opit treeniohjelmoinnista valmennuksen aikana?

Olemme jakaneet kurssin koulutusosuuden seuraaviin osa-alueisiin.

Rakenteellinen tasapaino ja loukkaantumisten ennaltaehkäisy

  • Mitä tarkoittaa rakenteellinen tasapaino?
  • Mitä tutkimus sanoo loukkaantumisriskien pienentämisestä ja rakenteellisesta tasapainosta?
  • Kuinka rakenteellisen tasapainon jakso rakennetaan ohjelmoinnissa?

 

Voimatreenialueet ja niiden käyttäminen treeniohjelmoinnissa

  • Mitä ovat kehitettävät voima-alueet?
  • Miten treeniohjelmoinnin parametrit vaikuttavat harjoitusvasteeseen?
  • Miten koostat suunnitelmallisen ja voimaa rakentavan harjoitusohjelman?

Energiantuottomekanismit ja kestävyysominaisuudet

  • Mitä ovat eri energiantuottotavat?
  • Miten energiantuottomekanismeja tulisi treenata?
  • Miten energiantuotto mekanismitreenit rakennetaan käytännössä?

 

Ohjelmointi ja periodisointi

  • Mitä on periodisointi ja mitä tutkimusnäyttö sanoo siitä?
  • Kuinka periodisoida lyhyellä ja pitkällä tähtäimellä?
  • Miten rakentaa toimiva periodisointisuunnitelma, joka yhdistää rakenteellisen tasapainon, voiman kehittämisen, sekä energiantuottomekanismien ja kestävyysominaisuuksien treenaamisen?

Oppiminen tapahtuu ryhmässä ja yksilönä käytännön kautta

Näemme tärkeänä, että toimit esimerkkinä muille, ja elät ja hengität urheilullista elämäntapaa. Tästä syystä käyt koulutuksen lisäksi läpi neljä kuukautta kestävän valmennuksen. Kun kaikki luennoilla esitetyt asiat tehdään käytännössä, tämä nopeuttaa oppimista.

Treenit

Treeniohjelmointi on jaettu neljään vaiheeseen, jotka hyödyntävät tehokasta periodisointia.
Käymme läpi neljä treenialuetta rakenteellisesta tasapainosta voimaan ja räjähtävyyteen.
Kehitämme kestävyyttä alaktisesta tehontuotosta aerobiseen kestävyyteen.
Parannamme mm. VO2max. maksimihapenottokykyä, kaikkien energiantuottomekanismien työkapasiteettia, perus- ja maksimivoimaa, räjähtävyyttä ja nopeutta, ja vähennämme loukkaantumisriskiä.

Ravinto

Saat esimerkit kuinka teet asiakkaille systemaattista ravintovalmennusta.
Opit urheiluravitsemuksen perusteet eri tilanteisiin.
Käytämme valmennuksessa makroperusteista ravinto-ohjausta.
Saat yksilölliset ja tavoitteiden mukaiset ohjeet makroruokavalioon.
Pidä kirjaa syömisistä ja saat valmentajalta kirjallisen palautteen halutessasi viikottain.

Urheilullinen elämäntapa

Opetamme sinulle rutiinit, joilla saavutat tavoitteesi arjessa ja urheilussa.

Mitä Rebel Lifters Academy sisältää?

  • Pääsyn valmennussoftaan, josta löydät treeniohjelmat, videot ja muut materiaalit.
  • Neljä eri treeniohjelmaa, jotka tähtäävät voiman- ja suorituskyvyn maksimaaliseen kehittämiseen. Tekemällä treeniohjelmia kehität suorituskykyä usealla kunnon eri osa-alueella yhdenaikaisesti ja opit asioita myös käytännössä.
  • Halutessasi saat henkilökohtaista ohjausta suorituskykyä tukevaan makroperusteiseen ruokavalioon. Saat kirjallista palautetta viikottain edistymisestäsi.
  • Kuukausittaiset koulutuswebinaarit, joissa opit tuloksekkaan treeniohjelman suunnittelusta, periodisoinnista, loukkaantumisten ennaltaehkäisystä, rakenteellisesta tasapainosta, energiantuottosysteemitreeneistä, voiman kehittämisestä ja suorituskykyä kasattavasta ravinnosta.
  • Opit ravitsemuksen periodisoinnista ja lajikohtaisesta ravitsemuksesta jolla kasvatat suorituskykyä maksimaalisesti. Näet konkreettisesti kuinka ohjaamme urheilijoita ravitsemuksen saralla ja saat työkaluja omaan työhön.
  • Kuukausittaiset ryhmän yhteiset valmennuspuhelut. Valmennuspuheluissa keskitymme sinun hyvinvointiin ja urheilullisen elämäntavan rakentamiseen ja pyrimme tekemään koulutuksesta osallistujien toiveiden mukaisen.
  • Pääsyn Rebel Lifters Academyn salaiseen facebook -rymään, jossa voit kysyä sinua askarruttavat henkilökohtaiset ja ammatilliset kysymykset. Ryhmän ilmapiiri tulee olevaan kannustava. Edellytämme kurssilaisilta aktiivista otetta keskusteluun.
  • Olet tilivelvollinen valmentajille ja muille ryhmäläisille. Tämä kannustaa sinua pitäytymään suunnitelmassa treenien, ravitsemuksen, elämäntapojen ja opiskelun osalta.
  • Bonusluento 2: Vuorovaikutus ja sen merkitys valmennuksen vaikuttavuuteen. Vuorovaikutus on sana, jota käytetään usein niin kasvatuksessa kuin opetuksessakin. Kuitenkin vuorovaikutuksen ymmärtäminen voi avata myös uusia ovia niin valmentajalle kuin urheilijalle itselleen. Mitä tarkoitetaan sillä, että vuorovaikutus rakentaa todellisuutta? Entä miksi empatiataidot voivat avata ovet parempaan suoritukseen? Luennoitsijana toimii  Jouko Kiesiläinen (KM).

Ensimmäisen valmennuskuukauden kalenteri

Ensimmäisen valmennuskuukauden kalenteri

Miksi juuri tämä kurssi?

N

Treeniohjelmapohjien kopioinnin sijaan löydät persoonallisen ohjelmointityylin ja teet entistä parempia treeniohjelmia jotka parantavat suorituskykyä ja motivaatiota.

N

Pääset kysymään ratkaisut niin henkilökohtaisiin, kuin treeniohjelman suunnittelun ongelmatilanteisiin.

N

Kun kokeilet käytännössä opetettuja metodeita, saat varmuutta tehokkaan treeniohjelman suunnitteluun. Kaikki kuulemasi viedään käytäntöön.

N

Tämä ei ole kylmä ja geneerinen verkkokurssi! Saat myös yksilöllistä ohjausta, joka takaa paremmat tulokset.

N

Ylläpidämme vuorovaikutusta verkon kautta toteutettavissa ryhmätapaamisissa. Tapaamisissa pääset myös itse ääneen ja näköyhteyden päähän kouluttajien ja kurssilaisten kanssa. Yhdessä opitaan enemmän!

Hakemuksen täyttäminen ei sido sinua mihinkään tai varmista paikkaasi tässä valmennus- ja koulutuskokonaisuudessa. Kun täytät hakemuksen, otamme sinuun yhteyttä, jotta voimme varmistua että olet sopiva henkilö valmennukseen.

Muun muassa näissä medioissa olemme olleet…

Mitä aiemmista koulutuksistamme on sanottu…

Mitä aiemmista koulutuksistamme ja valmennuksistamme on sanottu…

Olen osallistunut viiteen Heikin pitämään seminaariin. Kaikki ovat olleet erittäin korkeatasoisia, ja mikä tärkeintä, tarjonneet erinomaiset työkalut joiden avulla uudet opit voi viedä helposti käytäntöön niin aloittelijalle kuin huippu-urheilijalle. Tällä hetkellä parasta koulutusta mitä Suomessa on saatavilla! Vahva suositus, ja osallistun jatkossakin Heikin koulutuksiin.

Joona Keränen

Lappeenranta

”Sain juuri sen tiedon, jota halusinkin saada. Pystyn siirtämään oppimani helposti omaan treeniin ja tuleviin valmennuksiin. Hyviä vinkkejä, jotka pystyy ehdottomasti siirtämään käytäntöön. Parhaita koulutuksia treenipuolelle!”

Eetu Kuosmanen

Personal trainer

”Pidin eniten selkeästä kerronnasta ja asiantuntemuksesta eli KAIKESTA! Ohjelmoinnin suunnittelu on huomattavasti helpompaa ja järjestelmällisempää”

Lauri Varpa

Muun muassa heitä olemme valmentaneet…

VALMENTAJAT JA KOULUTTAJAT

Heikki Marin

Heikki Marin on urheiluvalmentaja (valmentajan amt) ja kouluttaja, joka on valmentanut urheilijoita aina olympiatasolle saakka. Hänen valmennettavansa ovatkin saavuttaneet yli kuusikymmentä SM-, kaksi EM- ja neljä MM -mitalia. Heikki on kouluttanut ammattilaisia urheiluvalmennuksen ja treeniohjelmoinnin saloihin vuodesta 2015 saakka. Hän on kouluttautunut alalle useissa koulutuksissa sekä Suomessa että ulkomailla ja toiminut valmentajana vuodesta 2012 saakka. Heikki tunnetaan erityisesti analyyttisestä ja äärimmäisen tarkasta otteesta treeniohjelmointiin ja hän onkin kehittänyt oppimistaan asioista tuloksekkaan ja helposti opittavan ohjelmointityylin.

Heikki suunnittelee Rebel Lifters Academyn treeniohjelmat vastaamaan ryhmän vaatimustasoa. Hän myös kouluttaa osallistujille treeniohjelmointia ja periodisointia sekä vastailee facebook -ryhmässä erityisesti treenaamiseen, treeniohjelmointiin ja valmentamiseen liittyviin kysymyksiin.

Anu Marin

Anu Marin on voima- ja ravintovalmentaja, ja tietokirjailija. Hän on käynyt liikunta-alan ammattitutkinnon 2011 ja tämän jälkeen käynyt lukuisia koulutuksia ja seminaareja Suomessa ja ulkomailla. Anun intohimo on erityisesti suorituskykyä nostavan ravitsemuksen saralla ja tästä aiheesta hän kouluttautuukin jatkuvasti lisää. Hänen periaatteisiin EI kuulu ruokien rajoittaminen tai ravintolisillä ja superfoodeilla kikkailu. Sen sijaan hän nojaa oppinsa kahteen tärkeään teemaan: ravitsemuksen jaksottamiseen ja lajispesifiin ravitsemukseen. Anu on valmentanut vuodesta 2011 saakka.

Anu huolehtii Rebel Lifters Academyssä ryhmän yhteisistä puhelinvalmennuksista, joissa keskitytään ryhmäläisten oman urheilullisen elämäntavan kehittämiseen ja tavoitteisiin. Anu vastaa myös valmennuksen ravinto-osuudesta ja auttaa kurssilaisia facebook -ryhmässä.

Jouko Kiesiläinen

Jouko Kiesiläinen on toiminut liki vuosikymmenen lastensuojelun parissa, erikoistuen koulunkäynnin haasteisiin. Hän on koulutukseltaan kasvatustieteen maisteri, joka on julkaisut myös tutkimuksia ja tieteelisen artikkelin lastensuojelua koskien. Hän on myös luennoinut ja puhunut paljon vuorovaikutuksesta ja empatian taidosta.

Jouko on myös kansainvälisen tason voimanostaja ja pitkän linjan voimavalmentaja.  Hän toimii perheohjaajana lastensuojelun avopalveluissa ja samalla koulutuskonsulttina omassa yrityksessään, EVE – educational consultation.

Jouko vastaa Rebel Lifters Academyn vuorovaikutuskoulutuksesta.

OLEN KIINNOSTUNUT! MITEN PÄÄSEN MUKAAN?

Haluamme valmennukseen vain motivoituneita valmennettavia ja oppilaita, jotka ovat valmiita treenaamaan kovaa huipputason ohjelmilla, osallistumaan keskusteluun, ja tämän lisäksi oppimaan lisää treeniohjelmoinnista. Hakemuksen täyttäminen ei varmista vielä paikkaasi valmennuksessa, vaan soitamme sinulle ja haastattelemme sinut varmistaaksemme, että olet oikea henkilö valmennukseen. Paikkoja valmennukseen on rajoitetusti (maksimissaan 15 hlö). Jos siis olet kiinnostunut tulemaan mukaan, täytä hakemus klikkaamalla alla olevaa painiketta! 

PS. Muistathan, että liikunta-alalla toimivana saat kurssimaksun verovähennyksiin!

PPS. Tämän kurssin voit maksaa myös Smartumilla!